In Romania, piata produselor de lux reprezinta inca este inca insuficient dezvoltata. Printre firmele care si-au propus sa umple acest gol, promovand frumosul, arta, distinctia si eleganta in viata de zi, se remarca Perloro, resellerul si reprezentantul oficial al cunoscutei firme italiene Ghibli, specializata in produse de marochinerie din piele de provenienta exotica – piton si crocodil. Numele acestei firme din Toscana – regiune locuita odinioara de rafinatii etrusci – vine de la un vant fierbinte care oate depasi viteza de 100 de km/h. Ghibli, cum numesc libienii acest vant uscat, pe care europenii il numesc Sirocco iar egiptenii il numesc Khamsin (adica vantul care tine 50 de zile), isi are originea in desertul Sahara. Cei doi fondatori ai companiei, Piero Manzi si Maura Cioni, au ales numele acestui vant saharian pentru brandul lor pentru a sugera nu numai exotismul produselor Ghibli, ci si forta, durabilitatea, orizonturile largi si depasirea limitelor. Trebuie subliniat faptul ca in cei peste 40 de ani de existenta a companiei, Ghibli si-a largit in permanenta orizonturile printr-un foarte ambitios program de cercetare, a carui baza a constituit-o traditia toscana in materie de prelucare a pielii si de produse de lux si haute couture, traditie care in Evul Mediu era deja de referinta in intreaga Europa. Datorita stilului lor unic, atemporal si inconfundabil, gentile si accesoriile pentru femei si barbati.
Ghibli sunt apreciate in intreaga lume. Aceste produse de inalta clasa, lucrate si pictate manual (handmade) care se adreseaza unui public rafinat, se vand in magazinele de lux din tari cum ar fi: Marea Britanie, Japonia, Canada, Monaco, Rusia, Emiratele Arabe Unite, Liban, Kuweit, Spania, Quatar, Hong Kong, Cehia, Polonia, Coreea de Sud, Arabia Saudita si, evident, Italia. Nici nu este de mirare, pentru ca toate produsele Gibli sunt unicate, pentru ca nu exista doua piei de piton la fel – fiecare are propriul ei model, care o individualizeaza. Specialistii de la Ghibli (datorita maiestriei lor si pasiunii cu care lucreaza ar fi mai corect sa li se spuna artisti) folosesc utilaje ultramoderne dar si tehnici foarte vechi, mai ales in materie de pigmenti si vopseluri pentru piele. In acest domeniu, acesti artisti aplica retete ramase de la alchimistii medievali! Procesul de colorare a pielii este unul laborios si sofisticat, avand nu mai putin de 12 etape, iar pentru modelarea pielii sunt necesare alte 6 etape!
Gama variata de culori a produselor Ghibli pune in evidenta frumusetea pielii de piton, un material sofisticat si rafinat cu infinite tonalitati si umbre care, in ciuda finetii si delicatetii sale aparente, este extrem de rezistenta in timp. Aceste produse de exceptie sunt o investitie atat in calitate, cat si in imagine.
La inceputul acestui secol, Maura Cioni a introdus un nou concept in materie de design: gentile Ghibli sunt accesorizate cu cristale Swarowski si materiale suflate cu aur de 24 karate, cu o densitate de 0.10 microni. Lina de ultra-lux completeaza colectiile de zi, de seara sau de calatorie. Ghibli nu i-a uitat nici pe adeptii stilului casual: pentru ei a introdus linia Revolution, care imbina nonsalanta cu distinctia si atentia pentru detalii.
Retineti: Ghibli, qualita italiana di cinque stelle!