Marketing-ul de produs
O companie își desfăsoară activitatea și-și extinde în timp portofoliul de produse și/sau servicii. Organizațiile a căror activitate se bazează pe produse ce trebuie livrate către clienți, au obligativitatea ca să asigure bunul mers al fluxului de produse de la fabricare și până la livrarea către clientul final.
Marketing-ul este definit ca fiind un proces care planifică și pune în aplicare prin elaborare, stabilire de prețuri, promovare și distribuție a produsului și/sau serviciului ăn scopul unui schimb mutual, ce urmărește satisfacerea partenerilor/colaboratorilor implicați în acest schimb.
Prin marketing se face o analiză a consumatorului prin examinarea și evaluarea caracteristicilor acestuia și se realizează o programare a produselor prin prisma producției de bunuri și/sau servicii, care au ca scop dezvoltarea și apărarea produselor unice sau a sortimentelor de produse, apărarea poziției de brand a mărcii, eliminarea produselor vechi și promovarea noului și protecția ambalajului.
Distribuția unui produs se realizează prin activități ce cuprind: stabilirea canalelor de distribuție, logistica distribuției, depozitarea mărfurilor, transportul acestora, vânzările.
Promovarea unui produs se realizează reclamă, publicitate, în care se prezintă produsul oferit cu un ambalaj atrăgător. De multe ori, la o comparație de produse similare, ambalajul face diferența. În majoritatea cazurilor, un ambalaj deteriorat îi induce cumpărătorului o stare de incertitudine și acesta renunță la achiziție.
Ambalarea reprezintă o componentă importantă a logisticii, motiv pentru care cele mai multe companii realizează acastă operațiune în cadrul organizației, folosind masina de ambalat automată sau manuală pentru produse.
Mașina de ambalat automată
Investițiile se amortizează în timp scurt și există certitudinea că produsul livrat este în condiții bune, fiind protejat pe timpul transporturilor care se realizează doar de la producător către client, evitându-se înca o etapă care de obicei durează: cea de împachetare și distribuție de la companii colaboratoare. Această etapă de logistică nu necesită externalizare de servicii.
Mașina de ambalat UNICA 60 automata cu folie termocontractibilă este extrem de utilă datorită dimensiunilor de sigilare a produselor (510×610 mm pentru o înălțime de produs ambalat de maxim 150 mm, care însă se poate mări la cerere, de către producător) și caracteristicilor pe care le deține: ajustarea înălțimi se realizează motorizat în funcție de înălțimea produsului de ambalat, brațele de lipire sunt mobile și se închid la jumătatea înălțimii produsului.
De asemenea, în funcție de produsul ambalat, viteza conveiorului se reglează prin intermediul unui invertor, de la 8 la 28 m/min, de aceea alimentarea pe conveior se realizează manual.
Dispozitivul electronic memorează parametrii de ambalare a 20 de produse cu dimensiuni diferite permițând astfel reglarea automată a înălțiii și vitezei.
Tunelul pentru termocontractare este încadrat în utilaj și are un conveior puternic din kevlar.
Mașina de ambalat deține un dispozitiv pentru alinierea produselor ce se încarcă pe linie și un dispozitiv ce reglează cantitatea necesară de folie pentru produs. Lama de lipire se menține la o temperatură constantă ca urmare a unui controler electronic.
La oricare dintre mașinile de ambalat sau de înfoliat, producătorul poate adăuga noi funcții și caracteristici, conform aplicațiilor pentru care se utilizează, oferindu-și serviciile de proiectare, consultanță și implementare necesare.
Pentru mai multe informații se poate urmări pagine de YouTube și se contacta producătorul mașinii de ambalat automată, care deține mai multe asemenea utilaje, accesorii și consumabile necesare pentru operațiunile de ambalare:
KangooPack
Adresa: Strada Fabricilor, nr 5, cod 510001, Alba Iulia
Telefon: +40 735 730 227
Email: online@kangoopack.ro
Site web: https://kangoopack.ro
Pagina Linkedin: https://www.linkedin.com/company/kangoopack/
Pagina Facebook: https://www.facebook.com/KangooPack-1646970235425350/